جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

هاشمی جواهری: با اختلاط زنان و مردان در مسابقات ورزشی برخورد می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۴۸۷۸
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
هاشمی جواهری: با اختلاط زنان و مردان در مسابقات ورزشی برخورد می‌شود
مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: طبق قانون و بر اساس آیین نامه های موجود هر گونه اختلاط زن و مرد در برگزاری مسابقات و رویداد های ورزشی که منجر به عدم رعایت شئونات اسلامی شود، ممنوع می باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی باتوجه به وجود مطالبات مردم مذهبی و ولایتمدار مشهد و استان خراسان در حوزه ورزش، گفت: طبق قانون و بر اساس آیین نامه های موجود هر گونه اختلاط زن و مرد در برگزاری مسابقات و رویداد های ورزشی که منجر به عدم رعایت شئونات اسلامی شود، ممنوع می باشد.

هاشمی جواهری ضمن محکوم کردن رعایت نشدن این قانون در برخی از مسابقات ورزشی و برخورد با خاطیان احتمالی، درادامه تصریح کرد:با تمام توان، با کمک و یاری دستگاههای نظارتی و مردمی به دنبال ایجاد فضایی امن و سالم برای آحاد مردم در سطح ورزش هستیم.

وی بیان داشت: مسلما این حق مردم خوب و معتقد مشهدالرضا و استان است که در سایه همجواری با امام مهربانی ها فضای فعال، پر نشاط، جذاب ورزشی در دسترس آنها باشد؛ احساس امنیت کاملی داشته باشند و با طیب خاطر اجازه دهند فرزندان و جوانانشان در فضاهای ورزشی حضور یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: امیدوارم در کنار تلاش های جهادی که آغاز شده بتوانیم با کمک اهالی ورزش، گام های موثری در حداقل زمان ممکن در راستای ایجاد فضای ایده آل و مورد نظر حضرت امام رضا علیه السلام در این حوزه برداریم، لذا لازم به ذکر است رخ دادن هر اتفاق غیر اخلاقی در فضاهای ورزشی دولتی و خصوصی مورد نظر این اداره کل نمی باشد و قطعا با تمام ظرفیت با متخلفان نیز برخورد قانونی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->